Specjalista ds. Rozwoju E-Biznesu (Frontend Developer)

Kasa Stefczyka działa już od ponad 25 lat. Jesteśmy blisko Pracowników i Klientów.
Relacje to podstawa naszej codzienności. To czyni nas wyjątkową organizacją.
 
 Szukamy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Rozwoju E-Biznesu (Frontend Developer)
Miejsce pracy: Gdynia
Główne zadania:
  • Prace związane z implementacją, rozbudową i optymalizacją serwisów i portali internetowych,
  • Modyfikacja kodu, dbanie o wysoką jego jakość, w tym utrzymywanie spójności kodu,
  • Optymalizacja prędkości wczytywania stron, ustawienia przekierowań,
  • Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji związanej z projektem,
  • Implementacja nowych procesów biznesowych,
  • Współpraca z zespołem specjalistów z obszaru technologii i UX,
  • Tworzenie kreatywnych i spersonalizowanych szablonów komunikacji e-mail, webpush, popup, sms i sterowanie ich wysyłką,
  • Wsparcie w testach zmian na serwisach www,
  • Wsparcie w analizie zgłoszeń bugów na serwisie oraz zgłaszanie ich programistom,
  • Proponowanie nowych rozwiązań i dzielenie się zdobytą wiedzą z zespołem,
  • Zaangażowanie w pełny cykl życia projektu (zbieranie wymagań biznesowych, projektowanie systemu, rozwój, testowanie, wdrażanie, analiza wyników),
  • Sporządzanie raportów i analiz z prowadzonych działań.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie wyższe (preferowany profil informatyczny),
  • Przynajmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Dobra znajomość HTML, CSS i JavaScript, PHP i MySQL,
  • Znajomość techniki RWD,
  • Umiejętność odwzorowania projektu graficznego w kodzie,
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy zespołowej,
  • Umiejętność zarządzania czasem i dobrej organizacji pracy,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie dokumentacji technicznej.
Mile widziane:
  • Doświadczenie z dowolnym językiem szablonowania,
  • Znajomość systemów CMS (Umbraco, Sitecore),
  • Znajomość zachowań z dziedzin customer journey, lead nurturing, lead generation, hot/warm/cold leads,
  • Znajomość narzędzia Google Analytics,
  • Doświadczenie w pracy z Azure,
  • Znajomość systemu kontroli wersji.
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w biurze w dogodnej lokalizacji (blisko stacji SKM Gdynia Redłowo),
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop i smartfon,
  • Pracę w fantastycznym zespole i przyjazną atmosferę w miejscu pracy,
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnego, grupowego ubezpieczenia na życie.
APLIKUJ TERAZ